
Hvězdná ochrana francouzských oken
Androméda, Taurus, Phoenix a Karina …. Souhvězdí opředená rouškou tajemství propůjčila svá hvězdná jména novince v portfoliu tradiční české firmy J.A.P. – typizovaným modelům nerezového zábradlí pro francouzská okna.
Publikováno: 29.07.2013
Rubrika: Okna
Jednotlivé modely okenních zábradlí, které přerovská firma představuje, se liší typem a uspořádáním prutů ve výplni, a to svisle nebo vodorovně. Třetí výplní je sklo. Nerezové zábradlí je dodáváno v již hotovém stavu a tedy připravené přímo k použití. Samotná montáž je velice jednoduchá. „Buď již při stavbě domu, nebo dodatečně v případě starších nemovitostí, se do fasády připraví čtyři otvory na přesně určeném místě pro uchycení zábradlí a samotný typ zábradlí si lze vybrat až dodatečně – pro všechny čtyři typy jsou totiž rozteče a parametry kotvení stejné. Nerezové zábradlí k francouzským oknům dodržuje normou stanovenou výšku pro bezpečné užití, tedy 110 cm a bezpečnou vzdálenost jednotlivých nerezových tyčí ve výplni. Šířka je pak určena šířkou okna a je typizovaná v rozměrech po 10 cm. Skleněná varianta je vyrobena z kaleného skla odolného proti vysokým teplotám i přímému nárazu a obsahuje vnitřní bezpečnosti fólii,“ představuje novinku pan Petr Paksi, výkonný ředitel společnosti J.A.P.. Vydejte se k výšinám…nerezové zábradlí J.A.P. zajistí, že dolů nespadnete!
- VRimg File Description =Attributes= Version: 1.3 Compressed: true Resolution { width: 2476 height: 3507 pixelAspectRatio: 1 } Render Region { renderRegion: false xmin: 0 ymin: 0 width: 2476 height: 3507 } Regions Info { regWidth: 32 regHeight: 32 whatsXY: MaxSize } Camera Info { transform: matrix projection: perspective aperture: 35 fov: 9.68632 targetDistance: 1083.76 nearRange: 0 nearClip: 0 farClip: 1e+030 focalLength: 40.6 fNumber: 8 } Scene: „ANDROMEDA BEZ MADLA.max“ =Channels= Alpha (float3) RGB color (float3) VRayRefraction (float3) VRayWireColor (float3) VRayZDepth (float)
- VRimg File Description =Attributes= Version: 1.3 Compressed: true Resolution { width: 2476 height: 3507 pixelAspectRatio: 1 } Render Region { renderRegion: false xmin: 0 ymin: 0 width: 2476 height: 3507 } Regions Info { regWidth: 32 regHeight: 32 whatsXY: MaxSize } Camera Info { transform: matrix projection: perspective aperture: 35 fov: 11.805 targetDistance: 1184.49 nearRange: 0 nearClip: 0 farClip: 1e+030 focalLength: 35 fNumber: 8 } Scene: „PHOENIX_FINAL.max“ =Channels= Alpha (float3) RGB color (float3) VRayRefraction (float3) VRayWireColor (float3) VRayZDepth (float)