Zpět

ROCKWOOL představí v kampani „superschopnosti“ kamenné vlny

Společnost ROCKWOOL, přední výrobce tepelných a protipožárních izolací, působí na českém trhu více jak 20 let. Od května spouští masivní reklamní kampaň „Vyber správně. Vyber si ROCKWOOL“. Hlavním cílem je posílení povědomí o značce ROCKWOOL na českém trhu. Kampaň je určená především vlastníkům domů (investorům), kteří plánují stavět nebo rekonstruovat svůj dům. Sekundárně chce značka oslovit i další cílové skupiny, jako jsou architekti, projektanti, realizační firmy a distributoři. 

Publikováno: 03.05.2016
Rubrika:
Autor: (red)

Výjimečné vlastnosti kamenné vlny představí malá holčička Ema společně se svým tatínkem. Hrdinové reklamní kampaně se objeví, v některých media typech v průběhu celého roku, v digitálních médiích včetně sociálních sítí, v celostátním tisku, celonárodních i regionálních rádiích, na billboardech, v prodejnách stavebnin i na hudebním festivalu.

„Jedná se o největší a nejkomplexnější kampaň v posledních letech, která zvýrazní prémiovou značku ROCKWOOL na českém trhu,“ říká marketingový manažer společnosti Josef Mik a dodává: „V komunikaci budeme prezentovat hlavní výhody, které použití kamenné vlny přináší. Chceme české spotřebitele přesvědčit, že „nejlepším kabátem pro jejich dům“ je izolace z kamenné vlny ROCKWOOL.“

V online prostředí bude ROCKWOOL viditelný hlavně prostřednictvím reklamních video spotů na lifestylových a stavebních webech. Zákazníci najdou informace na firemních profilech sociálních sítí Facebook, Instagram, Google+ i YouTube kanále (odkaz na video spot: https://www.youtube.com/watch?v=eJ7G9mDn4MM). Několik desítek celostátních i lokálních rádií přehraje od května stovky spotů. V tisku se rozšíří inzertní formáty v magazínech o bydlení a kutilství i v odborných časopisech o stavitelství.

Obchodní partneři (distributoři) se zviditelní se značkou ROCKWOOL na billboardech vždy v dané oblasti působnosti jejich prodejen stavebnin. Přední výrobce izolací rovněž spustil dvě akce na podporu prodeje. Jedna prodejní akce je zaměřená na realizační firmy, odměnou jsou zahradní grily a BBQ sety. Do druhé akce se zapojí spíše koncoví zákazníci. Od května do října mohou každý měsíc získat za nákup kamenné vlny ROCKWOOL stylový skútr.

Na léto ROCKWOOL chystá i jeden mimořádný projekt. Josek Mik k tomu uvádí: „Připravujeme speciální „protihlukovou zónu“ pro živý test akustických vlastností kamenné vlny. Zóna se stane klidovým zázemím na hudebním festivalu Colours of Ostrava. Na vývoji, modelování a měření akustiky spolupracujeme s Fakultou stavební VŠB-TU Ostrava.“

Izolace z kamenné vlny ROCKWOOL mají velmi dobré tepelné vlastnosti, které majitelům domů umožní dlouhodobé úspory nákladů na energie. Kamenná vlna zajišťuje akustický komfort, protože tlumí zvuky přicházející jak zvenčí, tak i z vedlejších místností. Jedná se o izolační materiál, který drží tvar desítky let, zachovává prodyšnost stěn a díky nehořlavosti přispívá k požární bezpečnosti staveb. Výrobky z kamenné vlny ROCKWOOL jsou z přírodního materiálu, plně recyklovatelné a šetrné k životnímu prostředí.

Kamenná vlna ROCKWOOL je vynikajícím izolačním materiálem pro zateplení střechy i fasády domu. Lze ji použít i pro izolaci podlah nebo vnitřních příček. Je vhodným řešením jak při stavbě nového domu, tak i při rekonstrukci. Podrobné informace, aktuální akce a další novinky nejen o kampani „Vyber správně. Vyber si ROCKWOOL“ najdete na www.rockwool.cz nebo  www.facebook.com/vyberspravne.