Zpět

OKNOPLAST představil na IBF v Brně produktové novinky

Společnost OKNOPLAST, přední evropský výrobce výplní stavebních otvorů, představila na mezinárodním stavebním veletrhu IBF 2013 v Brně své produktové novinky. OKNOPLAST v Brně ukázal především plně probarvená okna systému Colorfull, která byla oceněna jako nejlepší výrobek veletrhu MADE Expo 2012 v Miláně, a energoúsporné okno Winergetic Premium Passive.

Publikováno: 29.07.2013
Rubrika:
Autor: (red)

Na mezinárodním stavebním veletrhu IBF se každoročně setkává řada tuzemských i zahraničních vystavovatelů, aby odborné i laické veřejnosti přinesli ucelenou prezentaci všech oborů stavebnictví a technického zařízení budov. Stavební veletrhy Brno jsou akcí světového formátu, které se letos zúčastnilo 671 vystavovatelů a přes 60 000 návštěvníků z celého světa. Letošní veletrh se konal ve dnech 23. – 27. dubna a jeho hlavními tématy byla energetická charakteristika budov a interiérový design.

„Do Brna jsme přivezli poslední produktové novinky, které vzbudily velký ohlas i na podzimním mezinárodním veletrhu MADE Expo 2012 v Miláně. Na vystavených exponátech jsme ukázali jednoznačný záměr značky odlišit se od konkurenčních produktů. Dbáme jak na funkčnost, tak na kvalitní zpracování a designové provedení – všechny naše produkty jsou autorským výsledkem činnosti našeho vývojového oddělení,“ komentujepřednosti produktů značky OKNOPLAST Juraj Koudela, obchodní ředitel společnosti OKNOPLAST v České republice a na Slovensku.

Návštěvníci expozice OKNOPLAST si mohli prohlédnout řešení spojující výborné tepelně-izolační vlastnosti a neopakovatelný design. OKNOPLAST poprvé v Čechách představil okno Winergetic Premium se skly Ug=0,3 W/m²K a výztuhou s tepelnou vložkou, jehož celkový součinitel tepleného prostupu je pouze Uw=0,6 W/m²K. Rafinovaně elegantní a směrem ven zaoblená linie profilu a minimalistické kliky, bezpečnostní čepy a kryty kování z řady dESIGN+ pak vytvářejí z tohoto okna důležitý dekorační prvek.

Na stánku byla k vidění také okna Platinium Evolituion1 a Platinium Evolution². Obě okna byla prezentována v provedení ColorFull, ve kterém – kromě povrchů okna pokrytých fólií se vzhledem dřeva – jsou stejným způsobem upraveny také vnitřní plochy, viditelné po otevření křídla. V systému Colorfull tak okna mají jednotnou barvu a strukturu po celém povrchu, čímž získají impozantní vzhled. Kromě toho společnost vystavovala také:

„Běžný zákazník se v technických specifikacích a požadavcích na kvalitní okna neorientuje. Proto jsme zvolili cestu výroby takových oken a dveří, které bychom si i sami vybrali. Také cenová politika je pro zákazníka vstřícná a cena produktů značky OKNOPLAST odpovídá jejich nadstandardní kvalitě,“ dodává Juraj Koudela.

Společnost OKNOPLAST připravila pro návštěvníky veletrhu IBF bohatý program. Kromě produktových novinek se mohli návštěvníci na stánku OKNOPLASTu setkat i s fotbalovými šampiony, protože jako sponzor fotbalového klubu Inter Milán má OKNOPLAST k fotbalu velmi blízko. Návštěvníci expozice OKNOPLASTu tak mohli například obdivovat vystoupení mistra světa v žonglování s fotbalovým míčem, Krzysztofa Golonka, nebo si zahrát s mistryněmi světa ve stolním fotbale, Agnieszkou Rutkowskou a Agatou Ćwiąkałou.