Zpět 7 fotografií

Koupelny, které si dělají, co chtějí…

O zařízení interiéru koupelny rozhodují majitelé. Navzdory mnohdy zajímavému prostoru, který přímo vybízí k netradičnímu uchopení, vznikne opět klasika… Chcete vědět, jak to vypadá, když vezme design do ruky přímo koupelna a nechá zajímavé materiály i technologie promluvit o své povaze?

Publikováno: 29.07.2012
Rubrika:
Autor: (red)

NENAPRAVITELNÁ ROMANTIČKA
Nechala se okouzlit technologií digitálního potisku nábytkových dvířek Overface a propůjčila lehce zasněný květinový motiv koupelnovému nábytku, přesněji jeho čelní ploše. „Nábytková dvířka se zvoleným potiskem, motivem HIBISCUS (květy ibišku) v barevné kombinaci bílé a nachové skvěle kontrastují s podkladovou folií v provedení antracit, která nechává designovým květům dobře vyniknout,“ konstatuje pan Jiří Slovák, jednatel společnosti Trachea. Koupelnová skříňka v tomto originálním pojetí je rozhodně první věcí, které si při vstupu do koupelny všimneme.

JASNÁ A STRUČNÁ
Bez přílišných zbytečností a v jasně zapamatovatelném designu. Takovou proměnu můžete zvolit pro svou koupelnu i vy. Pomůže Vám v tom Grafosklo – designové sklo, které se umí proměnit do působivého celoskleněného obkladu. A ne ledajakého! Uvnitř obkladu je zataven digitální tisk. „Tento motiv si lze zvolit jak podle svého vkusu, tak i z databáze na sklo-jap.cz,“ informuje pan Petr Paksi, výkonný ředitel společnosti J.A.P. Výsledkem je dokonale originální koupelna, která bude i dobře udržovatelná – sklo nemá spáry! Jasně a stručně: v Grafoskle je krása…

LÁKAVĚ NEPŘÍSTUPNÁ
Designové tvary, ostré hrany a přesto poutavě sympatický dekor na skleněné čelní ploše. Vše doplněno působivým keramickým umyvadlem Slim a galerkou s LED diodovým osvětlením. Tak by se dal shrnout model koupelnového nábytku IMAGE, který rozhodně stojí za vaši pozornost. „Skleněnou čelní plochu může tvořit i jiný motiv, než LILIE. Ostře kontrastující bude i varianta BAMBUS, KÁMEN, SLUNEČNICE nebo ABSTRACT. Vše v dokonalém grafickém zpracování a úžasných barevných odstínech,“ informuje Ing. Zdeněk Blažek, manažer Marketingu společnosti Dřevojas.

VAMP versus NĚŽNÁ Zářit do noci, ale i do dne. Upoutat, spoutat, anebo si nenápadně obtočit kolem malíčku? Tohle vše dokáže v koupelně rozpoutat celoskleněný obklad Grafosklo s úžasným motivem, plným zářících lampionů na noční obloze! Ale i poutavě něžný motiv zatavený do celoskleněné příčky, kterou lze oddělit koupelnu od zbývajícího prostoru. Z Grafoskla lze vytvořit celistvé skleněné plochy o rozměru až 1,45 x 2,80 m (při větších formátech možnost napojení dílčích desek).

VÁŠNIVÁ SPORTOVKYNĚ
Jaký jiný motiv, digitální potisk koupelnových dvířek, vybrat do jasně sportovní, svěží a dynamické koupelny, než právě dekor FITNESS? Nic nepřekáží, nezaclání… zbytečné dekorace zde nenajdete, a přesto působí interiér této koupelny přívětivě. Overface je skvělé řešení pro všechny, kteří si nepotrpí na zbytečnosti, a přesto dbají na vkusně a stylově zařízenou koupelnu. Potisknout lze nejen dvířka, ale i všechny další hladké nábytkové plochy z produkce společnosti Trachea.

VĚČNĚ ZASNĚNÁ KRÁSKA
Nebát se a zasnít! To klidně můžete pokaždé, když vstoupíte do koupelny vybavené dokonalým nábytkem švýcarského designu a české kvality zpracování. Značka MYJOYS navrhla kolekci Aquila – provedení Waterlily, v souladu s harmonickou a inspirativní přírodou a pro potěšení každého z nás. Skleněná čelní plocha ukrývá atraktivní tapetu s motivem žlutého leknínu, který je doplněný vybroušeným krystalkem Swarovsky.

Materiály byly připraveny ve spolupráci se společností Trachea (www.trachea.cz), J.A.P. (www.sklo-jap.cz), Dřevojas (www.drevojas.cz) a MYJOYS (www.myjoys.cz).