Zpět

Dnes se otevírá Galerie Harfa, obchodní a zábavní centrum nové generace

Slavnostní otevření obchodního centra se uskutečnilo v 11 hodin 11 minut a celý den moderuje Leoš Mareš. Kromě možnosti získat spoustu výher a dárků a slev v nově otevřených obchodech je pro zákazníky připraven také bohatý doprovodný program.

Publikováno: 29.07.2010
Rubrika:
Autor: (red)

Galerie Harfa je jediné obchodní centrum, které se letos otevírá v hlavním městě. Nachází se v sousedství O2 areny přímo u stanice metra Českomoravská a v její těsné blízkosti jsou zastávky tramvaje a autobusů MHD. Nedaleko je také vlakové nádraží Praha – Libeň. Na ploše 49 000 m2 nabídne zákazníkům 160 obchodů se značkovou módou, sportovním oblečením a vybavením, obuví a koženými doplňky, potřebami pro domácnost, gastronomickými lahůdkami a mnoho dalších. V přízemí Galerie Harfa bude již 33. hypermarket Interspar v České republice. Zákazníci v obchodním centru také najdou širokou nabídku služeb od kadeřnictví přes čistírnu až po banku, květinářství nebo výrobu klíčů. Nebude chybět řada kaváren, restaurací a provozoven rychlého občerstvení. Galerie Harfa poskytuje 1 600 parkovacích míst v podzemních garážích a je propojena pasáží s O2 arenou.

Galerie Harfa aspiruje na to, aby se stala přirozeným centrem zábavy a nákupů nejen pro obyvatele Vysočan a nejbližšího okolí. Právě unikátní nabídkou volnočasových aktivit se Galerie Harfa bude lišit od jiných obchodních center. Zábava se bude odehrávat zejména na střeše obchodního centra. Kluziště, audiovizuální a vodní atrakce, trhy, to vše nabízí Galerie Harfa. Na jaře se na střeše otevře také Dinopark; do té doby je pro děti i dospělé uvnitř centra k vidění výstava „Příchod dinosaurů“.

„V den otevření a o nadcházejících víkendech bude Galerie Harfa plná spousty zajímavých aktivit,“ uvedl Tamir Winterstein, generální ředitel developerské skupiny Lighthouse Group. Hned ve čtvrtek 11. listopadu si zákazníci mohou užít krasobruslařskou show na střeše obchodního centra, zvýšit si adrenalin při vystoupení akrobatů na vzdušných šálách a při sledování dovedností nejlepších českých freestyle fotbalistů, žonglérů a dalších akrobatů. „Nezapomněli jsme ani na milovníky hudby: představíme originální hudební show a vystoupení harfenistek a bubeníků“, dodal Tamir Winterstein. Celým programem bude provázet Leoš Mareš. O víkendu je pro návštěvníky centra připravena třeba „Hokejová výstava mistrů světa 2010“, autogramiáda reprezentantky v akrobatickém lyžování Nikoly Sudové a vystoupení dětských a juniorských krasobruslařek včetně výuky bruslení s trenérkou pro širokou veřejnost.

Kromě mnoha známých značek, které v Galerii Harfa otevírají své obchody, se centrum stává také premiérou značek nových – ať už jde o značky, které poprvé vstupují na český trh, jako je například síť fitness a wellness center PURE Health & Fitness, lahodné čokoládové výrobky Cacao Sampaka, oblečení pro děti LegoWear i móda a potřeby pro nastávající maminky a novorozence PRÉNATAL, nebo značky, které vstupují na pražský trh, jako je móda větších velikostí Ulla Popken a módní řetězec KappAhl.