Zpět

Zájem o vrata Hörmann v průběhu prodejní akce vzrostl

Společnost Hörmann zaznamenala na podzim letošního roku vysoký nárůst poptávky po sekčních garážových vratech. Velký podíl na rekordních výsledcích lze připsat zejména zajímavé prodejní akci, která proběhla v období od 25. 08. do 31. 10. 2008. V jejím rámci mohli zájemci získat ocelová garážová vrata LPU 40 v oblíbeném odstínu „Zlatý dub“a provedení s drážkou M za velmi lákavou cenu již od 12 990 Kč bez DPH.

Publikováno: 29.07.2008
Rubrika:
Autor: (red)

Široká veřejnost byla o akci informována letáky, které byly v celkovém počtu 2 000 000 kusů rozneseny cca do 50 % českých domácností s výjimkou center velkých měst. Rovněž autorizovaní prodejci značky Hörmann upozorňovali na akční nabídku na svých internetových stránkách a dále prostřednictvím prospektů nebo vlastních letáků.

Již první týden po zahájení kampaně zaznamenala společnost Hörmann několik tisíc poptávek, které byly zpracovány a předány autorizovaným prodejcům. Průběžné výsledky ukazují, že jen v měsíci září představoval čistý přínos akce očištěný od sezónních výkyvů 40% narůst objednávek garážových vrat. Vysoká čísla pravděpodobně přinese i celkové vyhodnocení akce, které proběhne v závěru roku 2008 po vyřízení všech poptávek. V souvislosti s tímto úspěchem firma uvažuje o uspořádání podobné kampaně také v příštím roce.

Více informací na www.hormann.cz.
 

Sekční garážová vrata Hörmann, Zlatý dub, M