Zpět

Značka Tondach získala českou „Superbrand“

V druhém ročníku soutěže se rozhodla odborná komise složená z významných osobností z oblasti brandingu udělit titul firmě Tondach a zařadit ji tak do exkluzivní skupiny 100 značek, kterým status „Superbrand České republiky“ náleží.

Publikováno: 29.07.2007
Rubrika:
Autor: (red)

„Velmi si vážíme uznání, které jsme udělením certifikátu „Tondach – Superbrand České republiky“ získali. Dlouhodobě usilujeme o co nejvyšší kvalitu výrobků značky Tondach a toto ocenění vnímáme jako poctu všem, kteří pro značku Tondach pracují,“ uvedla vedoucí marketingu Jana Klasová.

Program Superbrands funguje už několik let ve více než šedesáti zemích světa, v České republice zahájil svoji činnost v roce 2004. Statut „Superbrand“ je v každé zemi udělován dobrovolnou nezávislou porotou odborníků. Získat ocenění přitom mohou pouze značky, které si ho dle názoru poroty a kontextu daného trhu skutečně zaslouží.

Zdroj: TZ Tondach