Zpět

Rodinná nákupní galerie Avion Shopping Park rozšiřuje služby zákazníkům

Zahájením výstavby rozšíření nákupní galerie Avion Shopping Park Ostrava se společnost opětovně přibližuje potřebám svých zákazníků, kteří od podzimu roku 2001 využívají obchody a služby, které vyhovují nejen jejich rodinným potřebám, ale rovněž i finančním možnostem. Podle průzkumů GFK (Growth from Knowledge) patří Avion jednoznačně k nejnavštěvovanějším nákupním centrům na Ostravsku a je oblíbený zejména v sortimentu nábytku a bytového zařízení, elektroniky a módy.

Publikováno: 20.06.2007
Rubrika:
Autor: (red)

Od samého počátku své existence v nákupní galerii Avion Shopping Park naleznete: obchodní dům IKEA, Shopping Mall s hypermarketem Hypernova, Baumax, Mc Donald’s rychlé občerstvení. Postupně byly obchody a služby obohaceny o prodejnu elektroniky Electroworld a sportovního vybavení Gigasport. V roce 2006 pak byla nabídka sortimentu rozšířena o prodejny s módou v těsné blízkosti obchodního domu IKEA a počet obchodů v areálu tak stoupl na 77.
Jelikož nároky zákazníků na pestrost a kvalitu služeb neustále rostou, společnost Avion flexibilně reaguje na vzrůstající poptávku a v současné době zahajuje pod názvem dostavba Výškovická rozšíření Avion Shopping Parku ze stávajících 65.000 m2 o 14.500 m2 obchodních ploch v přízemí a 6.000 m2 obchodních ploch v prvním patře. S celkovou prodejní plochou 84.500 m2 a 155 prodejnami bude Avion Shopping Park patřit i nadále mezi čtyři největší nákupní centra v České republice. Součástí celkového řešení je i posílení stávajících 2.500 parkovacích míst vybudováním podzemního parkování o kapacitě 550 stání. Developerem Avion Shopping Parku je společnost Inter IKEA Centre Česká republika.
„Celková investice tohoto nového projektu, který mimo jiné přinese i 500 nových pracovních míst, se pohybuje v úrovni 1,5 mld. CZK,“ říká Kateřina Ježková, nová ředitelka Avion Shopping Parku.

V rámci plánované dostavby Výškovické dojde v Avion Shopping Parku k celkovému zlepšení nabídky obchodů a služeb s důrazem na:

  • propojení rozšíření Shopping Mallu směrem na ulici Výškovickou a vytvoření vyššího komfortu, zejména s ohledem na návštěvníky přijíždějící z centra města. Ve spolupráci s hasičským záchranným sborem dojde ke zlepšení výjezdu na ulici Výškovická
  • posílení a rozšíření stávající nabídky módy a módních výrobků a vytvoření silného segmentu módy
  • posílení a rozšíření stávající nabídky sportu a sportovní módy
  • rozšíření sortimentu dětského oblečení a vznik větší prodejny hraček

Ostravský Avion Shopping Park se stal od doby svého založení přirozeným místem setkání Ostravanů i obyvatel blízkého a vzdáleného okolí. Celková oblast dosahu tohoto nákupního centra čítá 1,4 milionu obyvatel. 80 % návštěvníků jsou pravidelní zákazníci, kteří navštěvují nákupní centrum alespoň jednou do měsíce. Region Ostravsko představují tři velká města, která leží v primární a sekundární spádové oblasti nákupního centra. V roce 2006 jej navštívilo 7,572.586 lidí (index 1,05) a roční obrat centra činil 2 301,017.680 Kč (index 1,1).
V rámci České republiky je moravskoslezský kraj řazen mezi nejrychleji se rozvíjející regiony. „Inter IKEA Centre Česká republika jako jeden z velkých investorů na Ostravsku věří v další ekonomický růst této lokality a chce i nadále hrát aktivní roli v tomto rozvoji,” říká Rudolf Sumereder, Managing Director Inter IKEA Centre Česká republika.

Zdroj: TZ IKEA